למה טריפל? - 5 דברים שכדאי לדעת על בירות בלגיות

מלכת הבירה - חנות בירה בוטיק, משלוח בירה עד הבית

1. טריפל בלגי - נכס צאן ברזל

תרומתם של הבלגים לעולם הבירה כל כך רבה, עד שב 2016 הוסיפו אונסק”ו (ארגון החינוך, מדע והתרבות של האומות המאוחדות) את “תרבות הבירה הבלגית” לרשימת “נכסי המורשת התרבותיים של האנושות”!  

2. טריפל בלגי: כמות ואיכות

 ובצדק : יש להם הכל : מאות מבשלות ומותגים, מנזרים המייצרים בירות מאות שנים, בירות בכל הצבעים, בירות עם תוספות (כגון פירות ותבלינים), בירות בתסיסה עילית (שמרי ALE), בירות בתסיסה תחתית (שמרי לאגר) ואפילו בירות שעוברות תסיסה ספונטנית עם שמרי פרא ובקטריות (החמצה מבוקרת).

3. בירה תראפיסטית?

בירה תראפיסטית היא בירה המיוצרת במנזרים השייכים לזרם התראפיסטי (14 מנזרים, מתוכם 6 בבלגיה). אפשר לזהות אותה באמצעות התג התראפיסטי. המבטיח שהבירה יוצרה במנזר תראפיסטי, בהשגחת הנזירים והרווחים לטובת הקהילה.

4. סינגל ? דאבל? טריפל או קוואדרופל?

המונחים סינגל, דאבל, טריפל, קוואדרופל מציינים מדרגות עולות של אחוזי אלכוהול (אם כי קיימת חפיפה). קיימות מספר השערות לגבי מקור המונחים האלה. אחת מהן, שכדי להשיג יותר אלכוהול יש להכפיל (דאבל) ולשלש (טריפל) את כמות גרעיני הלתת בבישול .

5.טריפל!

אבל יש שגיאת כתיב – למה כתוב TRIPEL? ולא TRIPLE? כי זה בצרפתית !

רוצים לטעום בלגית כחול לבן?
הזמינו את הבירה שלנו – קלרה טריפל בלגי – המיוצרת כאן בארץ, עם שמרים בלגיים .

מחפשת רעיון לבילוי שישי עם החבר’ה? מתכנן ערב גיבוש מלא תוכן? הזמינו עכשיו סדנת בירה עולמית.

מחפשת מתנה ליום הולדת לגבר שיש לו הכל? חייב דחוף משלוח ליום הולדת לגבר? למלכת הבירה יש פתרון נהדר! מארז בירות מתנה שהוא גם המדריך לבירה – סדנה בקופסא: המתנה המושלמת לחובב בירה!

התקשרו -נעמה  053-4222456

דילוג לתוכן